"קפטן אמריקה 3": מה יקרה בטריילר הקרב לבוא?

קולנוע
מארוול עדכנו כי הטריילר הראשון והמצופה ל"קפטן אמריקה: מלחמת האזרחים" יוקרן מחר בפעם הראשונה בכנס של חברת דיסני, ה-D23 Expo. אבל לנו יש פרטים לגבי מה הולך להיות שם, וזה כל מה שרציתם שזה יהיה ועוד יותר.

"קפטן אמריקה 3": מה יקרה בטריילר הקרב לבוא?
"קפטן אמריקה 3": מה יקרה בטריילר הקרב לבוא?

לפי מקור שפרסם אתר Reddit, נערכו הקרנות קטנות שבאחד מהם ישב מישהו מאוד נחמד שכתב את הפרטים בטריילר והחליט לחלק אותם לשאר העולם.

הטריילר מתחיל עם גנרל רוס (ויליאם הארט, ההוא מ"הענק הירוק") שאומר לקפטן אמריקה (כריס אוונס): "זה או שתחתים את עצמך על זה או שזה יהיה המלך האחרון שלך". קפטן אמריקה צועק "אנחנו לא נעמוד מאחורי זה!", ואז את איירון מן (רוברט דאוני ג'וניור) עונה לו "אז בוא נלחם". אנחנו רואים פיצוץ של גורד השחקים ואת קפטן אמריקה ואיירון-מן נלחמים במגרש בייסבול. אנחנו רואים את חייל החורף, באקי (סבטיאן סטאן), נתלה על מסוק. האלמנה השחורה (סקרלט ג'והנסון) נלחמת בפלקון (אנתוני מקי), קפטן אמריקה נלחם בפנתר השחור (צ'דוויק בוסמן), ולבסוף גם קלוז אפ על קרוסבונז (פרנק גרילו).

אבל עזבו אתכם מהדברים האלו, מה שמעניין את כולנו זה סך הכול ההצגה הראשונה של טום הולנד בתור ספיידרמן החדש. ובכן, יש לו תיאור רק של איך שהוא בטריילר ישנו גם מה שאולי נראה כתמונה מודלפת של ספיידרמן החדש. חשוב לציין שזה לא וודאי ויכול מאוד להתברר כזיוף, אבל נראית הגיונית לאור השמועות שהחליפה החדשה תהיה זולה ופשוטה לעומת הגרסאות הקודמות. החליפה תיראה הגיונית יותר כמשהו שילד בן 15 הכין ורק בסוף הסרט טוני סטארק ישלם לפארקר עבור חליפה נורמלית. השמועות חצי אושרו ע"י קווין פייג' שאמר כהחליפה תיראה אחרת ויותר אמינה.


(הגיוני למשהו שילד בן 15 הכין - טום הולנד כספיידרמן?)


(החליפה תיראה אחרת ויותר אמינה - טום הולנד בקרב עם ספיידרמן?)

בהמשך, אנחנו רואים קלוז אפ על רגליים של מישהו מסתורי שמתגלה בתור הברון זימו (דניאל ברוהל). "אתה חושב שהעולם שלך ישרוד?" שואל זימו. "בוא נברר", אומר מי אם לא ספיידרמן. אנחנו רואים סצנת קרב מהירה מאוד של השניים.

המשך הטריילר מתקצר למספר שוטים בהילוך מהיר במיוחד. ויז'ן (פול בטאני) הורס מסוק. הוקאיי (ג'רמי ראנר) עובר בין ביניינים. אנטמן (פול ראד) נלחם בויז'ן. אנחנו רואים את קרוסבונז נלחם בקפטן אמריקה. "כל מה שנלחמת בשבילו ייפול", אומר גנרל רוס. אנחנו רואים את הדמות (הלא ידועה) של מרטין פרימן נוהג במכונית. איירון מן יורה על קפטן אמריקה. ספיידרמן מתנדנד בין ביניינים. איירון מן נלחם בקפטן אמריקה במגן והשוט נחתך ללוגו - "קפטן אמריקה: מלחמת האזרחים".

בנוסף, יש לנו גם צילומים הישר מהסט של הסרט שבו נראה בפעם הראשונה צ'דוויק בוסמן בחליפת הפנתר השחור. תמונות שמראות סצנה עם פול ראד בין הנמלה לפנטר. לפי התגובות של המעריצים, הוא אכן נראה כמו אחד מהפאוור ריינג'רס.


(נראה כמו אחד מהפאוור ריינג'רס - צ'דוויק בוסמן בחליפת הפנטרה השחור)

את הסרט ביימו האחים אנת'וני רוסו וג'ו רוסו (שביימו גם את "קפטן אמריקה: חייל חורף) ע"פ התסריט של כריסטופר מרקוס וסטיבן מקפליי (שכתבו את התסריטים לכל סרטי הסדרה ויכתבו גם את שני חלקי מלחמת האינסוף של הנוקמים). בסרט גם יככבו בנוסף גם אליזבת' אולסון, אמילי ואן קאמפ, דון צ'ידל וסטן לי שכרגיל יגיע בהופעת אורח. הסרט צפוי לצאת לבתי הקולנוע ב-6 במאי, 2016.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על "קפטן אמריקה 3": מה יקרה בטריילר הקרב לבוא?
סרטים בקולנוע