אוסקר 2017: הימורים ובחירות אישיות

קולנוע
למרות שהשנה ישנו זוכה ברור מאוד ברוב הפרסים ולהגיד שהטקס יהיה מפתיע או מגוון יהיה שקר, פרט לסרט המדובר ישנם מועמדים לא רעים בכלל שראויים להתייחסות.

אוסקר 2017: הימורים ובחירות אישיות
אוסקר 2017: הימורים ובחירות אישיות

אני דווקא ממש מחבב את עונת האוסקרים הנוכחית. כלומר, אין ספק שהשנה לא הרחיקה לכת - יצירות מופת כמו "החדר" או "האיש שנולד מחדש" שכיכבו בשנה שעברה לא נמצאים כאן, וחבל. עדיין, ישנם לא מעט סרטים טובים, וכאלו שיכולים לפצות על שנים גרועות על כך בהרבה. יש הרבה הימורים, וברובם ככולם אני די בטוח - השם "לה לה לנד" הופיע המון בין המומעדים, מופיע המון בכתבה כאן ויופיע המון בטקס המדובר. להגיד שתהיה הפתעה כלשהי יהיה שקר גדול, לה לה לנד מועמד ל-14 פרסים ויזכה ברובם. ועדיין, אם נשים את "לה לה לנד" בצד, נגלה שיש לנו אחלה של מועמדים חוץ ממנו. בכתבה זו אפרסם את הבחירות האישיות שלי לולא הייתי חבר אקדמיה (אולי בעתיד, לכו תדעו) ואת ההימורים האישיים שלי - לרשימת המועמדים המלאה, כנסו לכאן
- https://www.sratim.co.il/viewne ws.php?id=2254 , אני כמובן ממליץ לקרוא את שניהם במקביל.

אלו ההימורים והבחירות שלי השנה באוסקר 2017:

הסרט הטוב ביותר:



אז ככה; השנה יהיה לי קשה להכריז על בחירה או הימור, כיוון שלא צפיתי בכל המועמדים לפני ההכרזה (מה שלא ממש ברור, מה קרה למפיצים השנה, ולמה הם נזכרו להפיץ את סרטי האוסקר כל כך מאוחר?) אבל, ממה שראיתי, יש הרבה ממה להתרשם. דבר ראשון - יצירת מופת, המד"ב היחיד של השנה, "המפגש", זכה למועמדות, וזה כל כך לא מובן מאליו. מעבר לעובדה שהאוסקר לא מרגיל את עצמו לשים סרטי מד"ב בין המועמדים, רצוי לזכור ש"המפגש" הוא סרט מד"ב מאוד קטן, מאוד מינימליסטי, ניתן להגיד מאוד שונה, כזה שלאוסקר היה יכול להיות מאוד קל להתעלם ממנו, אך הוא בחר שלא. בעולם אידיאלי למועמדות הזו גם הייתה משמעות כלשהי, אבל בעולמינו אין. זו סתם מעמדות שתישכח, אך עדיין, סמל ראוי לכבוד.

עוד הפתיעו ברשימה הם "סארו: הדרך הביתה" ו-"מאחורי המספרים"; שני סרטי דרמה פשוטים ומאוד אוסקריסטיים באופיים, ועדיין, נעימים לעין ועושים קוצ'י בלב, אני בעדם. אני קצת פחות בעד "באש ובמים"; לא רק שזהו לא אוסקר, הוא גם לא סרט כל כך מלהיב. הוא סרט רגיל שבחרו להתלהב ממנו הרבה יותר מידי ומסיבות לא מוצדקות מידי, שזה בסדר. כמובן שיש את הסרטים החשובים של הרשימה - "אור ירח" ו"גדרות", סרטים שעוסקים בגזענות, בחייהם הקשים של כהי העור בארה"ב, ושוב, בגזענות. אלו סרטים שמועמדים נטו בגלל העובדה שמככבים בהם שחורים וכי הם עוסקים בשחורים - אם הסיפור היה על לבנים, לא רק שלא היו מועמדים, אלא גם לא היו מתקיימים לסרטים, וגם זה בסדר, כי גם תיקון פוליטקלי קורקט הוא דבר חשוב בעידננו.

השאלה הכי גדולה היא, מי יזכה. התשובה שתשמעו מרוב חובבי הקולנוע והאוסקר תהיה מובנת מאליה; "לה לה לנד" נראה כמו הזוכה האידיאלי, וכנראה גם יהיה. אבל אני בוחר להמר על משהו שונה קצת. זוכרים איך שנה שעברה כולנו חשבנו ש"האיש שנולד מחדש" יזכה ובסוף זכה.. ספוטלייט? וזוכרים איך שנה לפני זה "התבגרות" היה הזוכה הצפוי והמשעמם ובסוף "בירדמן" הפתיע לטובה? אני מריח כבר את ההפתעות של האוסקר, ובמקרה שלנו, הן כבר פחות מפתיעות. השנה ההימור שלי הולך על "אור ירח" - סרט אוסקרים לא גנרי, אבל עוסק בנושא חשוב (שחורים) ועשוי באמנותיות מהדהדת, והכי חשוב, יש לו לב. האקדמיה אוהבת סרטים עם לב, ולכן אני מאמין שעם כל הפרסים ל-לה לה לנד- השנה "אור ירח" לוקח.

הבחירה שלי: "המפגש", כיוון שהוא סרט מד"ב פנטסטי ששנים שלא היה כמותו.
ההימור שלי: "אור ירח", כי לתת ל"לה לה לנד" זה פשוט מידי אפילו עבור האקדמיה.

הבימוי הטוב ביותר:



עוד הפתעה לטובה - דניס וילנב מועמד! וזה נפלא. הפתעה לרעה - טום פורד לא מועמד על "יצורים ליליים", סרטו הפנטסטי והמבוים למופת? מוזר. עוד יותר מוזר ההיעלמות של קלינט איסטווד, חביב האקדמיה, על סרטו "סאלי: נס על ההדסון", אבל כנראה שזה כבר סיפור אחר. מל גיבסון האנטישם החביב מועמד על "הסרבן" ובצדק - קנת' לורגן מועמד על "מנצ'סטר ליד הים" ובאהבה גדולה - וכמובן שדמיאן שאזל, מועמד על "לה לה לנד", ויזכה. אין ספק שמגיע לו, אך אני בוחר השנה דווקא בדניס וילנב על עוצמות החשיבה והרגש שהצליח לגרום לי להביע ב"המפגש".

הבחירה שלי: דניס וילנב, "המפגש"
ההימור שלי: דמיאן שאזל, "לה לה לנד".

השחקן הראשי הטוב ביותר:



איפה ג'ייק ג'ילנהול לעזאזל? ההתעלמות מ"יצורים ליליים" לא סתם מעצבנת, אלא מוזרה להחריד. שימו לב - ויגו מורטינסון מועמד כאן על "קפטן פנטסטיק", סרט קטן וכל כך לא משמעותי, בעוד ג'ייק ג'ילנהול הנפלא לא זכה לאף מועמדות לאוסקר אי פעם. השנה יכלו לתת לו, לכל הפחות, מועמדות - ובחרו שלא, ללא סיבה. אנדרו גארפילד מפצה על עגמת האקדמיה בכך שלא זכה למועמדות על "שתיקה" בכך שמועמד על תפקידו המקסים ב"הסרבן", דנזל וושינגטון מועמד כיוון שזאת גזענות אם לא, וקייסי אפלק על תפקידו הפנטסטי ב"מנצ'סטר ליד הים". הבעיה היא שמולו מתמודד ריאן גוסלינג בסרט סוחף הפרסים "לה לה לנד". אז מי יזכה? קייסי או גוסלינג? שניהם יפים, שניהם דיכאוניים, שניהם אמנותיים, לשניהם מגיע האמת. אני מהמר על גוסלינג, אבל הבחירה שלי תהיה בקייסי. או ההפך? רק אלוהים יודע.

הבחירה שלי: קייסי אפלק, "מנצ'סטר ליד הים"
ההימור שלי: ריאן גוסלינג, "לה לה לנד"

השחקנית הראשית הטובה ביותר:



השנה זו גם הקטגוריה המעניינת ביותר, כיוון שהיא מכילה את הסרטים שלא נמצאים באף קטגוריה אחרת. שימו לב: "לאהוב", "היא", "פלורנס פוסטר ג'ניקס", "ג'קי" - כל אלו סרטים שמועמדים רק לקטגוריה הזו. מה זה אומר בעצם? שנשים הן שחקניות כל כך גרועות שהן נמצאות רק בסרטים שלא ראויים לאף מועמדות אחרת? אני מגזים, כמו שאני אוהב. בכל מקרה, השנה הסרטים המועמדים לקטגוריה הזו חלשים, אך התפקידים חזקים במיוחד.
מריל סטריפ מועמדת כי היא מריל סטריפ, אמה סטון מועמדת כי מדובר ב"לה לה לנד", אבל המועמדת הבולטת ביותר היא איזבל הופר על "היא". איזבל הופר משחקת מעין סופר הירו של הנשים הנאנסות, ועם כמה שזה קשה מוזר או מטריד, זה עובד. היא שחקנית נפלאה והיא הוכיחה זאת היטב, ואני בעדה. השאלה היא האם האוסקר יבחר בה או בכוכבת לה לה לנד אמה סטון; ואת התשובה נדע רק בטקס. אני מהמר הפעם עליה.

הבחירה שלי: איזבל הופר, "היא"
ההימור שלי: איזבל הופר, "היא"

שחקן המשנה הטוב ביותר:



סוף סוף "יצורים ליליים" מקבל מועמדות! אבל הפעם, הם בחרו את השחקן שהכי צפוי לתת לו מועמדות, מייקל שאנון. מייקל שאנון הוא שחקן נהדר, וביצורים ליליים ללא ספק מוכיח זאת שוב, אך דווקא בגלל שזה כל כך מובן מאליו הייתי נותן את המועמדות הפעם לאהרון טיילור ג'ונסון שמשחק בסרט בתפקיד לא פחות ממסעיר. עדיין, זוהי המועמדות היחידה שהסרט קיבל, ניתן להתנחם בזה, או יותר נכון, להתבייש בזה. דב פאטל מועמד על חצי הסרט
בו הוא משחק ב"סארו: הדרך הביתה", וזה היה מעולה לולא העובדה שהוא ממש לא שחקן משנה אלא שחקן ראשי. לוקאס הדג'ס, הילדון המקסים מ"מנצ'סטר ליד הים" גם מועמד, ובעולם אידיאלי הוא היה גם זוכה. הזוכה הפוטנציאלי הוא דווקא מהרשלה עלי מ"אור ירח", ואני נוטה להאמין שהוא גם יזכה. אבל ליבי הולך עם הילדון התמים ממנצ'סטר, שגרם לי לבכות את נפשי.

הבחירה שלי: לוקאס הדג'ס, "מנצ'סטר ליד הים"
ההימור שלי: מהרשלה עלי, "אור ירח"

שחקנית המשנה הטובה ביותר:



מישל וויליאמס מועמדת על תפקידה סוחט הדמעות ב"מנצ'סטר ליד הים", ניקול קידמן מועמדת ובצדק על 2 הדקות בהן מופיעה ב"סארו: הדרך הביתה", וכל השאר פוליטקלי קורקט. ברצינות - כל שאר המועמדות הן כהות עור, והן, לצערי, לא כאלו מוצלחות על המסך. הייתי אומר שאוקטביה ספנסר הכי ראויה בניהן להיות מועמדת, כי תפקידה ב"מאחורי המספרים" מקסים ומשובב נפש. השאר פשוט לא מוצדקות בצורה מייגעת. אני מאמין שעם כל הרצון לפוליטקלי קורקט, השנה האוסקר יבחר בסוחטת הדמעות מישל וויליאמס, ואני איתו. לפחות השנה לא יתלוננו שהאוסקר גזעני או משהו.

הבחירה שלי: מישל וויליאמס
ההימור שלי: מישל וויליאמס

התסריט המקורי הטוב ביותר:



או, או! זו קטגוריה שאני אוהב. אין כאן פוליטיקלי קורקט. אין כאן שחורים, פרופסורים, שואה, עבדות או כל דבר אחר - יש כאן יצירות מקוריות, כמו שצריך. הנה החלק העצוב - "יצורים ליליים", הסרט עם התסריט המקורי הכי טוב שיצא השנה, לא מועמד. מועמדות מגיע לו? לזכות מגיע לו! אבל לא, לא בבית ספרנו. "באש ובמים" מועמד כמערבון מודרני, שזה ממש נחמד, רק הבעיה היא שהוא מסתכם בהיותו סרט נחמד - ואין שום הצדקה למועמדות. "לה לה לנד" מועמד על שלוש וחצי המילים שקיימות בו, שגם זה משהו, אם כי אם מישהו הולך לסרט זה בשביל התסריט, אני לא מאחל לו לעבוד כתסריטאי. "מנצ'סטר ליד הים" הוא הסרט היחידי בקטגוריה זו שבאמת נכתב מכל הלב, ללא היותו עיבוד או סיפור חשוב, והיחידי שכתוב נפלא - והוא גם הבחירה שלי השנה. ההימור שלי מתחלק לשניים; זה או "לה לה לנד" או מנצ'סטר, ותחושת הבטן הולכת עם "לה לה לנד". כן, הסרט ללא התסריט יזכה בקטגוריית התסריט, ממתי הגיון היה חלק פורמלי מהטקסים האלה.

הבחירה שלי: "מנצ'סטר ליד הים"
ההימור שלי: "לה לה לנד"

התסריט המעובד הטוב ביותר:



קטגוריה שאני קצת פחות אוהב, אבל עדיין - מאוד מעריך. נכון שרוב הסרטים כאן יהיו סרטי מסר על "תהיו אנשים טובים יותר", ועדיין, השנה יש גם אחלה מועמדים, וגם פחות סרטי מסר. "המפגש" מועמד הפעם, ואין יותר מרגש מזה. זה סרט שהתסריט שבו נכתב מהלב ומאהבה גדולה לקולנוע, והלוואי שהייתה לו אפשרות לזכות, אך אין לו. הזכיות האפשריות הן או "אור ירח" או "מאחורי המספרים", ששניהם אגב ראויים לתואר - אבל אין ספק שאור ירח יזכה הפעם, ובצדק. זהו סיפור מעובד מקסים שמספר התבגרות באופן שעוד לא נצפה על המסך, וגם אם יש טובים ממנו המועמדים, במסגרת היותו זוכה בעקבות המסר שלו, מגיע לו.

הבחירה שלי: "המפגש", כי הוא דוגמא לתסריט מופתי.
ההימור שלי: "אור ירח", כי זה האוסקר, בכל זאת.

סרט האנימציה הטוב ביותר:



איזה שנה מקסימה לאנימציה! גם "קובו אגדה של סמוראי" מועמד, שזה בהחלט מפתיע, גם "הצב האדום" שלא יזכה אך זכה למועמדות מכובדת, ולקינוח ישנם את "מואנה" ואת "זוטרופוליס" ; שאתם לא צריכים אותי כדי להגיד לכם שאלו סרטי הילדים שההורים ייהנו מהם הרבה יותר מילדים השנה, שזה מקסים בעיני. הסרט שיזכה השנה הוא או "מואנה" או "זוטרופוליס" ;, שניהם נותרו אצלי בסימן שאלה ואני גם די מבסוט אם לא אדע את התשובה. בלבי הבחירה
תמיד תהיה ב"קובו אגדה של סמוראי", כיוון שסרט אנימציה שנוגע בנושאים כמו המוות ודיכאון בצורה כל כך אסתטית ועדינה הם דבר שהקולנוע עוד לא נתקל בו, ואני תמיד תומך בדברים חדשים, בעיקר אם הם עשויים נהדר.

הבחירה שלי: "קובו אגדה של סמוראי"
ההימור שלי: "זוטרופוליס" ;

הסרט הזר הטוב ביותר:



הפתעה לרעה - "היא", הסרט שכולם חזו לו זכייה, אפילו לא קיבל מועמדות. מוזר, ובעיקר מביך, אבל זו העובדה הקיימת. גם "אני, דניאל בלייק" שכולם קיוו שיתחרה באוסקר לא התקבל למועמדים; ונותרנו עם שניים אפשריים. הראשון הוא "טוני ארדמן", הסרט שזכה להיות מוכרז כסרט הכי טוב שיצא השנה על ידי רוב מבקרי הקולנוע בעולם, ולצידו, "הסוכן", סרטו של אסגאר פרהאדי. אגב, המועמדות הזו עוררה לא מעט מהומה - כיוון שבמאי הסרט, אסגאר, כנראה לא יוכל לבוא לטקס הקרוב כיוון שהוא איראני, וכולנו שמענו על החוק החדש של טראמפ בנוגע לתיירים איראניים בארה"ב. האם האקדמיה תעשה מחאה בנושא? האם האוסקר סוף סוף יהפוך להיות פוליטי באמת ויפסיק רק להתיימר להיות כזה? האם "הסוכן" יזכה כמחאה? שאלה טובה. הייתי יודע אם הייתי צופה באחד מהסרטים הללו, אך ההפצות המאוחרות בעולם ובארץ לא אפשרו לי. אבחר ב"הסוכן", גם כי אני מאוד אוהב את אסגאר, וגם כי אני רוצה לאמין שהאוסקר יבחר בו כאקט מחאה למדיניות ההזויה של מר טראמפ, אם כי שוב התחושת בטן קובעת כי דווקא "טוני ארדמן" יזכה השנה.

הבחירה שלי: "הסוכן"
ההימור שלי: "טוני ארדמן"

השיר המקורי הטוב ביותר:



מוזר ש"מואנה" בחרו לשלוח את how far i'll go במקום את welcome, למרות ששניהם שירים פנטסטיים כך שלי זה לא משנה. "לה לה לנד" שלחו השנה שני שירים; "אודישן" ו"עיר הכוכבים", ואחד מהם בטוח יזכה. השאלה היחידה שנותרה בנושא היא איזה, ובאמת שאין לי מושג. שניהם מאוד אופייניים לאוסקר, רק שאחד מלנכולי יותר, והשני קצבי אך שטחי יותר. האם השטחיות תעלה מעל המלנכוליות האופיינית של האקדמיה? שאלה טובה. כנראה שהמלנכוליה תנצח הפעם. אני בינתיים אשאר עם מואנה, כי מואנה הכי מקסימה שיש.

הבחירה שלי: how far i'll go, "מואנה"
ההימור שלי: "עיר של כוכבים", "לה לה לנד"

העריכה הטובה ביותר:



עוד מועמדות ל"המפגש", ואפילו שלא בצדק! זה מטורף. "המפגש" הוא סרט נהדר, אבל העריכה בו לא הצליחה להוציא אותי מגדרי. אף מועמד בעצם לא ערוך להפליא; בטח שלא "לה לה לנד" שהעריכה בו כמעט ולא נצרכת כיוון שהסרט בנוי מסצנות של שוטים ארוכים מאוד שרק צריך לחבר בניהם, אבל זה בסדר. "יצורים ליליים", הסרט שבאמת ערוך למופת, לא מועמד - וזה שוב כישלון עצום לאקדמיה. אני אהמר על "לה לה לנד", כיוון שהוא פשוט "לה לה לנד", ואני אבחר ב"המפגש", כיוון שגם אם הוא לא ערוך באופן יוצא דופן, הוא עדיין ערוך מעולה לסוגו.

הבחירה שלי: "המפגש"
ההימור שלי: "לה לה לנד"

הפסקול הטוב ביותר:



טוב, אין הימור, "לה לה לנד" יזכה, ובמקרה הזה אני נאלץ להודות שגם ל"לה לה לנד" מגיע. מאוד אהבתי את המועמדויות ל"סארו: הדרך הביתה" ול"ג'קי" - לשניהם יש בהחלט פסקול מקסים, אבל ציפיתי שהאוסקר ישכח מהם השנה, והוא לא.

הבחירה שלי: "לה לה לנד"
ההימור שלי: "לה לה לנד"

הצילום הטוב ביותר:



"שתיקה" של מרטין סקורסזה סוף סוף מועמד! ולקטגוריה כל כך זניחה, אך ראויה, כמובן. הצילום ב"שתיקה" פשוט פנטסטי. לראות את הסרט הזה זהו פשוט תענוג לעיניים. גם "לה לה לנד", עם כל ההייפ המטורף סביבו, מצולם נפלא - ולכן המועמדות מוצדקת. אפילו "המפגש", שלא מצולם בצורה כזאת יוצאת דופן, גם זכה למועמדות, ואני ממש שמח בכך. השאלה היחידה היא האם האוסקר יכנע ללה לה לנד ויתן לו גם הפעם זכייה - או האם יפתיע ויתן לסרט שמצולם באמת בצורה מקורית ואמנותית כמו "שתיקה". הבחירה שלי מובנת מאליה, ההימור שלי הוא לצערי על "לה לה לנד" המהולל. אגב, שוב באתי להזכיר - הסרט בעל הצילום הטוב ביותר שבאמת יצא השנה הוא "יצורים ליליים", אבל גם הפעם הוא לא מועמד, איזה יופי.

הבחירה שלי: "שתיקה"
ההימור שלי: "לה לה לנד"

עיצוב התלבושות הטוב ביותר:



טוב, זו קטגוריה קצת מיותרת, אבל גם היא חשובה. שימו לב לסרטים שזכו כאן למועמדות ניחומים; "פלורנס פוסטר ג'ניקס" מועמד הפעם כדי לגרום לנו להאמין שמריל סטריפ היא לא הסיבה היחידה שהסרט הזה מוזכר בטקס, "חיות הפלא והיכן למצוא אותן" מועמד כדי להזכיר לנו שהאוסקר לא באמת אנטי סרטי פנטזיה, והכי חשוב, "בעלי ברית" מועמד כדי להזכיר לנו שרוברט זמיקס עדיין קיים. איזה סרט יזכה? שאלה טובה מאוד, אני מתלבט בין "פלורנס" הראויה לבין "לה לה לנד" שיבחר עם ההייפ. לצערי אני נוטה להאמין ש"לה לה לנד" יזכה, אך אין לי ספק שלפלורנס מגיע - כיוון שהתלבושות שם ממש מקסימות ומעוצבות היטב לדעתי. ב"לה לה לנד" לא פחות, אם תהיתם.

הבחירה שלי: "פלורנס פוסטר ג'ניקס"
ההימור שלי: "לה לה לנד"

איפור ועיצוב השיער הטוב ביותר:



שימו לב, הג'וקר מועמד! "יחידת המתאבדים" זוכים למועמדות וזה בהחלט מקסים בעיני. גם סטאר טרק מועמד, ועוד סרט לא מוכר בשם "A Man Called Ove‏". אני אבחר ב"יחידת המתאבדים" הפעם, ולכו תדעו, אולי גם יזכה.

הבחירה שלי: "יחידת המתאבדים"
ההימור שלי: "יחידת המתאבדים"

העיצוב האמנותי הטוב ביותר:



משעשע ששני סרטים שזכו להתעלמות מופגנת מועמדים הפעם - גם "יחי הקיסר!", וגם, באופן מפתיע, "הנוסעים". "הנוסעים" הינו סרט בעל עיצוב אמנותי מרהיב במיוחד; החלל מעולם לא נראה יפה יותר, ובעולם אידיאלי הוא גם היה מקבל אוסקר על זה. שימו לב שאפילו "המפגש" מועמד, ובאמת, בשיא הרצינות, עם כל אהבתי לסרט הזה - אין בו שום עיצוב אמנותי, יש בו את החייזרים הכי משעממים שנראו בקולנוע, שאגב לא מונעים ממנו להיות פנטסטי. "לה לה לנד" גם מועמד הפעם, וגם יזכה, והפעם גם חשוב להתוודות - מגיע לו. האופן בו הסצנות מועצבות, עם המוזיקה, הבגדים, הריקודים, ובעיקר בסצנות הסיום - פנטסטיות, צבעוניות ומרהיבות עין. סרט מעצבן, ה"לה לה לנד" הזה.

ההימור שלי: "לה לה לנד"
הבחירה שלי: "לה לה לנד"


האפקטים הטובים ביותר:



שימו לב: עוד מועמדות ל"קובו אגדה של סמוראי"! חשוב להזכיר שהסרט נעשה בטכנולוגיית סטופ מושן, כזו המצלמת פריים פריים בובות פלסטלינה ולרגע לא נעשה באפקטים ממוחשבים. אפקטים פרקטיים הם הטובים ביותר, ואני גאה באוסקר שהוא שם לב לכך. "רוג אחת: סיפור מלחמת הכוכבים" גם מועמד הפעם, ובא לי להקיא רק מהמחשבה שהסרט הזה מועמד לאוסקר. יש שני סרטים שמועמדים בצדק, ואחד מהם יזכה - הראשון הוא "דוקטור סטריינג'" הפסיכודלי להפליא, והשני הוא "ספר הג'ונגל" שגורם לקופים להיראות על המסך יותר אמתיים מאשר בגן החיות. אז מוגדלי או קמברבץ'? אני אהמר על מוגלי, וכמובן שאבחר בסרט שגרם לי להכנס לטריפ מהחלל, "דוקטור סטריינג'"

הבחירה שלי: "דוקטור סטריינג'"
ההימור שלי: "ספר הג'ונגל"

אז אלו היו הבחירות וההימורים שלי לאוסקר הקרוב. חשוב לזכור - מועמדויות נוספות כמו "הסרט הקצר" או "עיצוב מיקס הסאונד" לא בחרתי או הימרתי, כיוון שאינני מבין בקטגוריות הללו או כיוון שלא צפיתי בכל הסרטים המועמדים. כנראה שאני לא חבר אקדמיה מספיק מוצלח אחרי הכל, אבל היי, לפחות אני לא פוליטיקלי קורקט להחריד. טקס האוסקר ישודר ב-26 בפבואר השנה, בין השעות 3 בלילה ל-6 וחצי בבוקר, בכל ערוצי הסרטים ב"יס" ובאינטרנט באופן פיראטי. למרות שאני שורק את הזכיות בעל פה - אני אהיה שם, כיוון שאם לחובבי הכדורגל יש את המונדיאל, לחובבי הקולנוע יש את האוסקר. בינתיים, הלכתי להשלים את כל הסרטים המועמדים, ושתהיה לנו עונת פרסים נפלאה.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על אוסקר 2017: הימורים ובחירות אישיות
סרטים בקולנוע