MGM במגעים לסרט המשך של "ג'קוזי מכונת הזמן"

קולנוע
מדיווחים של ההוליווד ריפורטר עולה כי חברת הפקת הסרטים האמריקאית MGM בשלבים מתקדמים ביצירת סרט המשך לסרט הקומדיה "מכונת זמן בג'קוזי".

MGM במגעים לסרט המשך של "ג'קוזי מכונת הזמן"
MGM במגעים לסרט המשך של "ג'קוזי מכונת הזמן"

רשת MGM במגעים מתקדמים עם כוכבי הסרט; ג'ון קיוזאק, קלארק דוק, קרייג רובינסון ורוב קורדרי על השתתפותם לסרט ההמשך. לא ידוע מי יביים את הסרט, את התסריט יכתוב סטיב פינק שאגב גם ביים את הסרט המקורי.

עלות הסרט הראשון נאמדה בכ-36 מיליוני דולרים, בעוד שהרווחים נאמדו על סכום של 50 מיליוני דולרים. למרות שהסרט הוקרן בבתי הקולנוע השונים ברחבי העולם, הוא לא זכה להצלחה רבה וצופים רבים שלא אהבו את הסרט כינו אותו ל"סרט הגרוע של השנה".

הסרט "מכונת זמן בג'קוזי" עקב אחר סיפורם של ארבעה חברים לא יוצלחים שעתידם לא האיר להם פנים; האחד התגרש מאישתו שלקחה לו מחצית מרכושו, השני אלכוהוליסט לא יוצלח שכבר לא נשאר לו כלום בחייו, השלישי עבד בעולם ההייטק, אך הרס לעצמו את הקריירה לאחר שהתחתן עם חברתו, והרביעי הוא הצעיר מבין כולם שאת כל זמנו הוא מבזבז על משחקי מחשב.

כאשר חברם האלכוהוליסט מגיע לבית החולים כתוצאה משתיית יתר, חבריו באים לבקרו ומארגנים לו הפתעה; הם לוקחים אותו ל"עמק קדיאק" שבו הם נהגו לחגוג כשהיו צעירים, שם הם משתכרים וחוגגים כל הלילה כשהם יושבים בג'קוזי, אך מבלי לשים לב הם נרדמים ולמחרת בבוקר הם מגלים להפתעתם כי חזרו 20 שנה אחורה בזמן.

נכון לרגע זה עדיין לא שוחררו פרטים נוספים לגבי צוות ההפקה או על תאריך הפצה רשמי ליציאת הסרט לבתי הקולנוע, אך כאשר יהיו כאלה, אנחנו נדאג לעדכן אתכם.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על MGM במגעים לסרט המשך של "ג'קוזי מכונת הזמן"
סרטים בקולנוע