לילי קולינס ציידת הזומבים

קולנוע
השחקנית הבריטית, לילי קולינס תככב בסרט האימה "גאווה ודעה קדומה וזומבים" המבוסס על ספרו של סת' גרהם-סמית' באותו השם.

לילי קולינס ציידת הזומבים
לילי קולינס ציידת הזומבים

הרבה מהמורות עבר הסרט "גאווה ודעה קדומה וזומבים", עוד ב-2009 כאשר דווח לראשונה כי ספרו של סת' גרהם-סמית' "גאווה ודעה קדומה וזומבים" יעובד לסרט אימה מצמרר, אך לא קרה דבר במשך שלוש שנים שעברו מאז. בזמן שעבר כבר הספיקו להחליף שלושה במאים וביניהם דיוויד או. ראסל, מייק וייט וקרייג גילספי. אותו הדבר קרה גם עם השחקניות נטלי פורטמן, אמה סטון ובלייק לייבלי אשר היו אמורות לגלם את התפקיד הראשי.

כעת, ההוליווד ריפורטר מדווח כי לילי קולינס תככב בתפקיד הראשי ב"גאווה ודעה קדומה וזומבים". בנוסף, הבמאי בור סטירס אשר ביים את "איגבי", "שוב בן 17" ו-"צ'ארלי סנט קלאוד", נשכר לתפקיד הבמאי. ספרו של גרהם סמית הוא סיפור קלאסי עם טוויסט ובו נערה צעירה ותמימה הופכת לרוצחת זומבים נטולת פחד. במקור אולפני "ליונסגייט" היו אמורים להפיק את הסרט, אך כעת נודע כי הסרט ימומן על-ידי "פנורמה".

עלילת הסרט מציגה את חייה של אישה צעירה היוצאת למסע בחיפוש אחר אהבה וזאת בזמן התפרצותו של וירוס קטלני אשר הופך את כל המתים והחיים לזומבים צמאי דם. לילי קולינס תגלם את אליזבת' בנט, נערה תמימה אשר חייה משתנים בעקבות מגיפת זומבים שאותם היא נאלצת להרוג לצידו של מר דארסי.

קולינס אשר ידוע בתפקידיה בסרטים; "חטיפה", "מראה מראה - הסיפור האמיתי" ו-"המאמין", תככב עוד השנה בסרט "בני הנפילים: עיר של עצמות" המבוסס על סדרת ספרי הפנטזיה של קסנדרה קלייר. בסרט קולינס תגלם נערה צעירה אשר מגלה שהיא יכולה לראות יצורים מוזרים שבני אדם רגילים אינם יכולים לראות. היא תפגוש בציידי צללים שאליהם היא תצטרף במטרה להיאבק בשדים המנסים להשתלט על העולם.

סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על לילי קולינס ציידת הזומבים
סרטים בקולנוע