ג'ו מק'הייל לראשונה בסרט אימה

קולנוע
כוכב הסדרה הקומית "קומיוניטי, ג'ו מק'הייל יככב לצידו של אריק באנה בסרטו החדש של סקוט דריקסון "היזהרו בלילה", מותחן חדש אשר עוסק בגירוש שדים.

ג'ו מק'הייל לראשונה בסרט אימה
ג'ו מק'הייל לראשונה בסרט אימה

חדשות טובות למעריצי הסדרה "קומיוניטי", רשת NBC החליטה לחדש את הקומדיה לעונה חמישית, ללא צ'בי צ'ייס אשר עזב באמצע העונה הרביעית לאחר ריב עם יוצר הסדרה המוערך, דן הרמון. אבל לא על זה באנו לדון פה היום. אם כי כוכב הסדרה, ג'ו מק'הייל ("טד") עושה את דרכו אט אט לתעשיית הוליווד, והפעם בסרט אימה חדש ומצמרר.

"ההוליווד ריפורטר" דיווח כי ג'ו מק'הייל במגעים מתקדמים לקבלת תפקיד בסרט האימה "היזהרו בלילה" (Beware the Night), מותחן חדש מאת הבמאי סקוט דריקסון אשר ביים את סרט האימה "רוח זדונית" המוקרן בימים אלו בבתי הקולנוע השונים בארץ. כמו כן, דריקסון גם יהיה אחראי על כתיבת התסריט לגרסה המחודשת "פולטרגייסט" ; בשיתוף עם התסריטאי פול האריס בוארדמן שאיתו עבד בעבר על סרט האימה "השדים של אמילי".

בסרט "היזהרו בלילה" מככב אריק באנה ("המלכודת") אשר מגלם שוטר ממשטרת ניו-יורק המוצא את עצמו נלחם כנגד חייל (שון האריס, "פרומתיאוס") אשר נשלט על-ידי השטן. מק'הייל כאמור יככב כשותפו של באנה, שוטר קשוח ומנוסה. אוליביה מאן ("מג'יק מייק") תגלם את אשתו של באנה, ואילו השחקן הונצואלי, אדגר רמירז ("8 צדדים לאמת") יגלם את דמותו של כומר המנסה לגרש את השטן מגופו של החייל. כמו כן, הסרט הנ"ל בקלות יכול להפוך להצלחה קופתית וביקורתית, אך לשם כך, סקוט דריקסון יאלץ לדאוג שהסצנות יהיו יותר ריאליסטיות כדי להימנע מהטעויות שעשה בסרט "השדים של אמילי" שהפך לקלישאה אחת גדולה.

בין היתר, ג'ו מק'הייל צפוי לככב בקומדיה "נס חג המולד הארור" לצידם של רובין וויליאמס, לאורן גרהאם ואוליבר פלאט. ובנוסף, הוא עתיד לככב גם בקומדיה הרומנטית "Blended" בהפקתם של האחים וורנר, ובכיכובם של אדם סנדלר ודרו ברימור אשר חוזרים לסבב נוסף של דייטים.
סיכום המבקר
10/
5.5

מתוייגים בכתבה זו

תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על ג'ו מק'הייל לראשונה בסרט אימה
סרטים בקולנוע