כריס אוונס נלחם למען עתיד האנושות

קולנוע
כשהעולם זקוק לעזרה יש אחד שתמיד נענה לעשות זאת בשמחה, הלא הוא כריס אוונס ("קפטן אמריקה") המככב בסרטו החדש של ג'ון-הו בונג "הישרדות בשלג" בו הוא לוקח את החוק לידיו או את מה שנותר ממנו כדי להציל את עתיד האנושות.

כריס אוונס נלחם למען עתיד האנושות
כריס אוונס נלחם למען עתיד האנושות

כידוע, תעשיית הקולנוע האמריקאית היא אולי הגדולה בעולם ואיכותית גם לא פחות, אבל תעשיית הקולנוע הקוריאנית נחשבת לאחת המובילות בתחום. את ההוכחה לכך ניתן זכינו לראות במותחן העקוב מדם "שבעה צעדים" של פארק צ'אן-ווק בעל המוח המעוות לא פחות. הסצנות אשר צולמו מזוויות שונות, היו קשות לעיכול. ובאשר לצופים, הם יכולים להעיד כי זכו לצפות ביצירת מופת כזאת שלא תישכח.

וכעת נעבור לשגריר נוסף מדרום קוריאה, ג'ון-הו בונג ("זכרונות מרצח", "אמא") אשר מגיע עם המותחן "הישרדות בשלג" אשר עוסק באכזריות שלא פחתה מאכזריותם של הנאצים. את אותם הדימויים החזותיים והמובהקים של השואה ניתן לראות בתמונות הבאות המציגות רודנית בעלת לב קר הנוהגת בבני האדם כמכונה, ואת חייהם של בני האדם שנגדעו כתוצאה מהאירוע הפוסט-אפוקליפטי שהביא למצב.

היטלר בדמות אישה?



כריס אוונס צפוי לככב על המסכי הקולנוע בשנה הבאה כסטיב רוג'רס ב"קפטן אמריקה: חייל החורף", אך לפני שיעשה זאת, יש לו צרות נוספות לפתור בסרטו של הבמאי ג'ון-הו בונג "הישרדות בשלג" בו הכוכב ההוליוודי עוטה זקן כמקבץ נדבות רגזן שלמרות מצב רוחו הוא מגיע עם הרבה כוח בכוונה לשנות את עתיד האנושות החייה תחת מעטה צללים של משטר אכזרי.

כשהשעון מתקתק



"הישרדות בשלג" מתרחש בעתיד הרחוק אי שם ב-2031 בעולם פוסט-אפוקליפטי המכוסה בקרח ודממת אלחוט. ישנם מספר מועט של בני אדם אשר הצליחו לשרוד את המאורע שהתרחש, עם זאת, הם חיים חיי עבדות ברכבת המונעת על-ידי שנאה בראשה של מייסון, רודנית אכזרית (טילדה סווינטון) המשתמש בבני האדם כעבדים נחותים. אבל כל זה עומד להשתנות כאשר קרטיס (כריס אוונס) וחבריו יצאו כנגד המשטר במטרה להפיל את מייסון ודרכיה השטניות.



"הישרדות בשלג" הינו סרטו של הבמאי ג'ון-הו בונג המבוסס על הרומן הגרפי "Le Transperceneige" של זא'ק לוב. הסרט בכיכובם של כריס אוונס, טילדה סווינטון, ג'יימי בל, ג'והן הארט, אוקטביה ספנסר ואליסון פיל. הסרט צפוי לעלות על מסכי הקולנוע בארץ ב-12 בדצמבר 2013.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על כריס אוונס נלחם למען עתיד האנושות
סרטים בקולנוע