מבית היוצר של "רחוב ג'אמפ 2" מגיע "האיחוד"

קולנוע
מהיוצרים של "רחוב ג'אמפ 21", שני המפיקים כריס מילר ופיל לורד בשיתוף עם אולפני סוני פיקצ'רס, יביימו קומדיה חדשה אשר תעסוק בסרט קולג' המאחד חברי ילדות לתיכון שבו למדו.

מבית היוצר של "רחוב ג'אמפ 2" מגיע "האיחוד"
מבית היוצר של "רחוב ג'אמפ 2" מגיע "האיחוד"

אם יש משהו שאנחנו, הישראלים, מצטערים עליו, הוא העובדה שנולדנו בישראל ואנחנו מתגייסים לצבא שלא מרצוננו למשך 3 שנים כה ממורמרות, וזאת במקום ללכת לקולג', למקום שבו שותים לשוכרה, מעשנים גראס ככל שרוצים וכמובן וים של בחורות לוהטות המחכות לגברים שיספקו אותן. את הדבר הגדול הזה שפספסנו ראינו בסרטי קולג' רבים עם בחורות מאוד פרועות החושפות הכל, זה התחיל מביקיני דקיק ונגמר במיטה. הדוגמה הטובה ביותר לכך היא סרטי "אמריקן פאי" כשהאחרון (לצערנו) "אמריקן פאי: האיחוד" יצא לאקרנים לפני כשנה. אבל זה בסדר, כי לאחרונה הוליווד התגעגעה לעוד סרט קולג' שערורייתי שבקרוב נוכל לצפות באחד כזה.

פיל לורד וכריס מילר, יוצרי סרט הקומדיה "רחוב ג'אמפ 21" בו כיכבו צ'אנינג טייטום וג'ונה היל, יביימו סרט קולג' שבדומה לאחרים ("יחצ"ן המסיבות", סקס אחרון בקולג') יעסוק בקבוצת חברים, סקס סמים והרבה בחורות לוהטות. בהתחשב בעובדה שסרטם הקודם עסק בנושא דומה (אנשים הרוצים להחיות מחדש את ימי הזוהר שלהם, כשוטרים או במקרה הזה קולג'). כמו כן, שמו של הסרט יהיה "האיחוד", ועל-פי דיווחי האתר "וראייטי", הסרט יעסוק באיחוד של חברי ילדות המחליטים לערוך פגישת מחזור בתיכון שבו למדו.

צ'אנינג טייטום וג'ונה היל ב"רחוב ג'אמפ 21"



שני הבמאים כריס מילר ופיל לורד ידועים בשל חוש ההומור מסרטיהם "גשם של פלאפל" ו-"רחוב ג'אמפ 21", ועושה הרושם כי השניים עובדים על סרט קולג' בדומה ל"אמריקן פאי: האיחוד" שבו ג'ייסון ביגס, כריס קליין, תומס איאן ניקולאס, שון ויליאם סקוט ואדי קאי תומאס חוזרים לתיכון לפגישת מחזור כדי לבחון השוני בחייהם של חבריהם. זה עדיין לא וודאי, נדע זאת רק לאחר שיפורסמו פרטים נוספים. באשר לסרטם, נקווה שהוא יהיה יותר ענייני ושהעלילה תהיה שנונה, כי אחרת זה באמת יהיה כמו "אמריקן פאי: האיחוד" שלא בדיוק צלח.

בימים אלו לורד ומילר עובדים על הפינישים האחרונים בסרט האנימציה שלהם "לגו: הסרט" אשר צבר הרבה באזז חיובי בעקבות הטריילר ששוחרר לפני כשבועיים. כאשר הם יסיימו עם העבודה הנותרה על הסרט, הם יוכלו להתקדם ולעבוד על סרט ההמשך "רחוב ג'אמפ 21 2" (שם זמני) אשר עתיד לעלות על המסכים ביוני 2014.

"לגו הסרט" טריילר



לאחרונה צמד הבמאים חתמו לראשונה על חוזה לשלוש שנים עם פוקס המאה ה-20 שתחת חסותם הם יביימו סדרה קומית משלהם ואולי הם גם ישתפו פעולה עם במאים אחרים. כמו כן, ההיסטוריה של כריס מילר ופיל לורד עם פוקס המאה ה-20 כוללת כתיבה והפקה של הסדרה הקומית "איך פגשתי את אמא" שבעוד חודשיים תשודר העונה ה-9
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על מבית היוצר של "רחוב ג'אמפ 2" מגיע "האיחוד"
סרטים בקולנוע