"חדשות בהפרעה": מופרעים בחדשות

קולנוע
פארל חוזר להצחיק עם המשכון לאחד מסרטי הקאלט שלו, שפשוט עונה למעריצים בדיוק על הצרכים אותם חיפשו מהקומיקאי המשובח שלא מפסיק להצחיק עם צוות מופרע ועלילה נהדרת ועוקצנית.

"חדשות בהפרעה": מופרעים בחדשות
"חדשות בהפרעה": מופרעים בחדשות

וויל פארל פשוט הולך ונהיה אגדה קומית עם כל סרט שהוא מוציא ומככב בו, הסופרסטאר הקומי הזה עושה לאחד מתפקידיו הקלאסיים והקאלטיים קאמבק ומחזיר את השוביניסט המטופש וחסר הקורקטיות אל המסך הגדול - רון בורגנדי חוזר גבירותיי ורבותיי והוא עושה זאת בענק. הסרט הראשון שטיפל בצוות חדשות שמורכב מחזירים שוביניסטיים ומטומטמים שמתקשים לקבל את העובדה כי הם צריכים לעבוד עם קולגה נשית בתפקיד המנחה ולעג להם ללא כל רחמים עושה מעבר ברוח התקופה הנוכחית ושם את המדיום הטלוויזיוני על שולחן הניתוחים מצד קצת שונה.

הביקורת מופנית אל עבר התכנים החדשותיים, לכאורה, שהפכו עם הזמן להיות סנסציוניים וצהובים וכמובן שאי אפשר בלי עקיצה חזקה לטייקונים השולטים בעולם התקשורת ומכתיבים את המציאות היום יומית דרך שליטה באמצעי תקשורת מרכזיים ושמירה על סטטוס קוו שמשרת את צרכיהם.



העיתונות והטלוויזיה ככלב שמירה של הדמוקרטיה עולים פה על הגרדום לא מעט, אבל מה שקורה מסביב מבחינת עלילה נעדר כל קשר למציאות כלשהי ותלוש מכל היגיון אפשרי, מה שכמובן משרת את הקומדיה הפסיכית שבראשה עומדים פארל, קארל, ראד וקוצ'נר (איזה שם). לאחר מעללי הסרט הראשון המוטרפים והצחוק ההיסטרי שכבר נכנס להיסטוריה מתפנים הגיבורים לאחד את הכוחות שפורקו על מנת להחזיר את צוות החדשות הכל כך גרוע שהם היו למפגש נוסף עם ערוץ חדשות חדש המשדר חדשות 24 שעות ביממה, מהפכה בהיווצרות ורון בורגנדי וצוותו על הספינה.

פארל והיכולות הקומיות המוכחות שלו עומדים למבחן פעם נוספת ועוברים בכל פעם בהצלחה ומי שגונב זמן מסך והרבה מההצגה הוא קארל המשוגע שמשתולל על הסט ומעניק לדמותו דרור וחופש להיות הכי משוגע שיש. בערוץ החדש כל צוותו של בורגנדי מתאחד תחת בוסית (!) שחורה (!!) וחוסים, לשלב קצר, בצילו של מנחה צעיר וכריזמטי (ג'יימס מרסדן).



התמונה משתנה במהרה והופכת לוורודה עבור הצוות שהולך ומתפרסם ברחבי העיר בזכות ההצלחה, ההצלחה מקבלת טריז, כאשר הבעלים העשיר מטרפד כתבה שעשויה לפגוע בו ובורגנדי נאלץ להתמודד עם בעיות מבפנים. הסיטואציות הללו גוררות אחריהן מגוון של מצבים קומיים משוגעים ומשוללי קשר למציאות וכמובן שהכל מצחיק ונעשה בטוב טעם (יחסית לסרטי פארל, כמובן) עד המערכה האחרונה שעושה המשך ראוי ואף מרשים יותר מבחינת קאסט עצום של חברים קומיקאים שמגיעים בתור מובילי צוותי חדשות יריבים - קטע נהדר ומטורף בכל קנה מידה אפשרי.



הסרט לא מתבייש לשים לקלס את הצופים במהדורות החדשות, כאשר הוא לועג לאמריקאיות והגאווה הבלתי מתפשרת של הצופים שמחפשים חדשות "טובות" שחוסכות מהם את האמת, שומרות על הסטטוס קוו ומרעיפות אופטימיות שלא לצורך היכן שצריך לנבור באמת ולמוצאה. פארל והצוות חוזרים לסרט המשך שלא נופל בהרבה מקודמו ומעמידים סיקוונס ראוי לצפייה על מנת לייצר רצף שלא מבייש את הסטנדרט הקומי המצוין שאליו הורגלו הצופים בסרט הראשון.
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על "חדשות בהפרעה": מופרעים בחדשות
סרטים בקולנוע