"איירון מן 4" בדרך?

קולנוע
רוברט דאוני ג'וניור אישר כי ישנם מגעים רשמיים באשר להפקת "איירון מן 4" והתבדח שמל גיבסון יביים אותו.

"איירון מן 4" בדרך?
"איירון מן 4" בדרך?

במהלך מסעות השיווק לסרט "השופט" בכיכובו רוברט דאוני ג'וניור התפנה לענות על כמה שאלות בריאיון מול Reddit, הוא אישר כי יש סיכוי כי יופיע בהופעת קמאו בסדרת הטלוויזיה "סוכני S.H.I.E.L.D." וחשף מה מצב ההפקה של הסרט "שרלוק הולמס 3" ומהו הפרוייקט הנוסף שהוא עובד עליו (פרי מייסון, למי ששאל...) ובנוסף גם חשף הצצה קלה לסרט "הנוקמים 2: עידן אולטרון".

לא, עוד לא נמאס לו מאיירון מן...



בנוסף, כשהתארח בתכניתה של אלן דג'נרס "The Ellen Show", דאוני אישר כי אולפני מארוול עובדים על "איירון מן 4". בכך גם נודע כי אחרי "הנוקמים 2: עידן אולטרון", רוברט דאוני ג'וניור חתום על סרט נוסף, שמתברר כעת שהוא הסרט הרביעי בסדרת איירון מן. כשבעבר נטען שהסרט הבא שיופיע יהיה דווקא "הנוקמים 3" (אם כי דיווחים סותרים טוענים שהסרט ההוא יכלול דמויות חדשות).

רוברט דאוני ג'וניור מדבר על "איירון מן 4"



כבר מאז צאתו לאקרנים של "איירון מן 3", בשלל דיוני מעריצים תהו מה האפשרות להפקת סרט רביעי בסדרה, בנוסף לטענות כי דאוני לא ישתתף בסרט נוסף של איירון מן. בריאיון אצל אלן דג'נרס רוברט דאוני ג'וניור הזים את השמועות וכשאלן לחצה עליו האם יהיה איירון מן 4, הוא אמר, "אני יודע שיהיו עוד סרטי מארוול, ויש להם רעיונות גדולים איך לעשות אותם הכי טוב. אנחנו באמצעו של משא ומתן, בלה בלה בלה...", כשאלן שאלה "אז כן?" הוא השיב, "בסדר, כן".

בינתיים אולפני מארוול טרם אישרו אם איירון מן 4 נכלל בלוח הזמנים שלהם, אך יש לשער שזה ישתנה במוקדם או במאוחר. גם בראיון בכלי התקשורת דאוני דחה כל אפשרות שמל גיבסון יביים את הסרט הרביעי אך הוסיף כי בקרוב מארוול ישיבו על כל השאלות. כשהוא נשאל באיזה תכנית טלוויזיה הוא יופיע השחקן אישר שהוא יופיע בהופעת קמאו בסדרת הטלוויזיה של מארוול, סוכני S.H.I.E.L.D. "שום דבר לא בלתי אפשרי", אמר דאוני ג'וניור, "אך אולי כמות הסחבת שמעורבת במשהו כזה הוא הוגן. אני אוהב את קלארק גרג (המגלם את הסוכן קולסון), ואני מרוצה שהמופע רץ כל כך טוב".



בהתייחסו ל"הנוקמים 2: עידן אולטרון", סיפר דאוני איך הבמאי ג'וס ווידון הגיב לסצנה שאחרי הקרדיטים בסרט "הנוקמים". "אני זוכר שצילמנו את סצנת השווארמה שאחרי הקרדיטים, וכשרק סיימנו עם 'הנוקמים 2: עידן אולטרון', תהינו איך להביס את זה. ג'וס אמר, 'הדרך להביס את זה היא לא לנסות'."

[bבקרוב: שרלוק הולמס 3?[/b]



באשר לסרט ההמשך ל"שרלוק הולמס: משחק הצללים", אמר דאוני: "כן, שרלוק 3 בהפקה. אנחנו רוצים שזה יהיה הכי טוב בסדרה, כך שזה בעדיפות די גבוהה. גם, פרי מייסון הוא משהו שאני מצפה לפתח עוד, לחזור למקורות סדרת הספרים מ-1931... בדומה למה שעשינו עם שני שרלוק הראשונים, כריית החומר המקורי בשביל דברים שהם חדשים." דאוני גם ציין שפרי מייסון הוא סוג של מותחן צ'יינטאון עם סצנות פעולה.

"הנוקמים: עידן אולטרון" צפוי לצאת לאקרנים במאי 2015, בעוד "שרלוק הולמס 3" נמצא בשלב הטרום-הפקה וטרם נמסר מתי מתוכנן להוציאו לאקרנים. מצב דומה שבו נמצאת גם הפקת "איירון מן 4".
סיכום המבקר
10/
5.5
תגובות
כתוב תגובה ותהיה הראשון להגיב על "איירון מן 4" בדרך?
סרטים בקולנוע